Tuesday, September 27, 2016

My forex binêre opsie experience

My Forex Binêre Opsie Experience Ek is ingestel om binêre opsie forex 'n paar weke gelede deur een van my vriende. Na luister na sy verduideliking oor hoe forex binêre opsie hand kan werk aan hand met my huidige handel, het ek besluit om meer daaroor uit te vind en begin 'n rekening met 'n binêre opsie makelaar. So, wat is Forex Binêre Opsie? As jy opsies voorheen verhandel, sal jy 'n paar begrip van hoe dit werk nie. Maar as jy nie enige ervaring met opsies soos ek het, dit is nie vuurpyl wetenskap. Wat jy doen in 'n binêre opsie is om óf te besluit of die geldeenheid paar wat jy belangstel in gaan styg of binne die volgende uur val is. As jy dink dat dit gaan styg, sal jy 'n oproep opsie kies. As jy dink dat dit gaan om te val, sal jy 'n verkoopopsie kies. Laat sê dat jy tik 'n koopopsie en die geldeenheid eindig een pit hoër as jou inskrywing, jy sal 'n wins te maak wat gebaseer is op die persentasie gegee. Moenie daarop dat verskillende geldeenheid paar het verskillende uitbetaling. Jy kan onder die prentjie sien, die EURUSD paar is 'n uitbetaling van 81%. As jy ingaan $ 200 tot 'n koopopsie koop as jy glo dat die prys sal styg bo die huidige vlak vir die volgende uur en dit eindig inderdaad hoër. Jy sal 'n wins te maak Jy kan probeer om die handel binêre opsie uit die onderstaande demo Is Forex Binêre Opsie geskik vir beginners Trouens, die binêre opsie pas beide die nuwe handelaars wat geen ervaring sowel as dié ervare forex handelaar het. As 'n ervare handelaar myself, sal ek 'n ontleding te doen op my kaart en ek sal saam gebruik die binêre opsie met my handel. Byvoorbeeld, ek het 'n geldige tendens lynbreuk op die uurlikse grafiek en ek het besluit om 'n lang handel betree. Na ek plaas my stop verlies en teiken wins, sal ek gaan na my binêre opsie rekening om 'n oproep opsie kies. As dit is 'n geldige tendens lynbreuk op die uurlikse grafiek, sal dit altyd beweeg bo die tendens lyn vir die volgende uur voordat dit kan kom terug na die vlak hertoets. Aan die einde van 'n uur, selfs al is die prys het nie getref my teiken wins op my forex platform. Ek sal nog steeds geld maak uit die koopopsie wat ek gekoop het, want daar is geen teiken wins met die opsie roep, so lank as wat die prys is hoër as my intreevlak, sal dit 'n uitbetaling te maak. Met die wins gemaak, ek is nou in staat om die handel selfs al is die prys het teruggekom om my te stop uit te dek. Voordele van Forex Binêre Opsie Geen Stop Loss Ek verstaan ​​dat nuwe handelaars is geneig om probleem met die plasing van stop verlies. Met binêre opsie, het jy nie hoef te bekommer oor die plasing van stop verlies as jou verlies word vasgestel om 'n sekere bedrag. Kies uit die onderstaande prentjie, kan jy sien dat daar 'n "uit die geld" verklaring en dit is die bedrag wat jy sal terug te kry as jy verkeerd is in die voorspelling van die rigting van die mark is. Geen teiken Wins In teenstelling met normale handel waar jy hoef te bekommer oor jou teiken wins. Met binêre opsie, is daar geen teiken wins. Solank as wat die prys naby een neut hoër as jou inskrywing, sal jy geld maak as jy 'n oproep opsie betree. Goeie uitbetaling Hoewel die uitbetaling is nie so hoog as wat jy uit jou normale handel wat iewers kan wissel van 1 sal kry: 2 of 1: 3. Dit word beskou as 'n goeie uitbetaling as jy 73% wins sal maak, selfs wanneer die mark sluit 01:59 pitte in jou guns tel. Hoër kans om te wen In die geval van die gewone bedryfsaktiwiteite, sal ons net geld te maak wanneer die prys beweeg en ons teiken wins bereik. Laat sê dat ek 'n handelsmerk te betree en plaas 'n teiken wins by 100 pitte, selfs al is die prys beweeg na 90 pitte, ons sal nie enige geld te maak. Maar as ons 'n oproep opsie en die prys is afgesluit met 5 pitte hoër as ons verskaf, moet ons steeds om geld te maak. Binêre opsie is 'n goeie manier om geld te maak en ek hoop regtig dat julle kan voordeel daaruit kry. Die keuse van die regte binêre opsie makelaar is baie belangrik vir 'n handelaar, hieronder is die skakel na die makelaar wat ek gebruik sedert 2012. Ek het nie 'n probleem te onttrek etlike duisende van hierdie makelaar tot dusver en daarom is dit 'n betroubare makelaar te gebruik.


No comments:

Post a Comment